Marketing-ul şi amăgeala
22 Decembrie 2008
În Aberatii comerciale
Ce este marketing-ul? Marketing-ul dacă este să-l descriem simplu: “ştiinţa şi arta de a convinge clienţii să cumpere”.
O întrebare interesantă este: până unde se merge ca să convingi clienţii? Simplu, până la limita extremă a legii. De obicei se ascund defectele la produse. De exemplu la o băutură sau prăjitură tot timpul o să vi se spună cât este de bună şi niciodată ce substanţe conţine şi cum vă pot afecta sănătatea. Să nu mă înţelegeţi greşit, bineînţeles că există şi produse excepţionale care au nevoie de promovare, dar sunt şi multe care este doar promovarea de ele.
Marketing-ul a devenit o formă foarte fină de inducere în eroare câteodată, încât nici măcar amăgeală nu mai poţi să-i zici … stiţi cum e: eu n-am zis, dar tu trebuia să te uiţi … cădem iarăşi pe undeva în dilema smecher/fraier 
amageala, arta, dilema, fraier, limita, marketing, smecher
Mai citiţi şi alte aberaţii...
- Facturile şi ţeparii
Nu am putut să nu remarc un fenomen foarte interesant în ultimul timp legat de facturile pe care le primesc şi anume, la multe din ele nu înţeleg de ce trebuie să dau acea sumă
- Săraca limbă română
Limba noastră, limba cea română din cauza crizei (sau nu) a devenit foarte slabă şi săracă … de exemplu o mulţime de cuvinte care ar descrie explicit şi concret unele lucruri, cum ar fi cuvintele:
- Controlul sanatate populatie
Citeam pe undeva o statistica, cum ca în Bucureşti fiecare a cincea persoana are o formă de hepatită. Cum se putea să ajungem în acest stadiu? Cine se ocupă de sănătatea populaţiei? Unde sunt programele
- Cipsuri fără conservanţi
Citeam pe un ambalaj de cipsuri la una din firmele astea pe piaţă care ne vând diverse lucruri sub formă de produse alimentare … FĂRĂ CONSERVANŢI … suna foarte bine … şi am zis să
- Alcoolul ca afrodisiac
Dacă o femeie are nevoie de alcool ca afrodisiac pentru ca să se culce cu tine, este doar pentru ca să uite cât eşti de looser
Nu sunt comentarii pentru "Marketing-ul şi amăgeala"
Responsabilitatea pentru fiecare comentariu publicat pe BlogAberatii.ro aparţine autorului comentariului, acord exprimat implicit la publicarea fiecărui mesaj.