Marketing-ul şi amăgeala

Ce este marketing-ul? Marketing-ul dacă este să-l descriem simplu: “ştiinţa şi arta de a convinge clienţii să cumpere”.

O întrebare interesantă este: până unde se merge ca să convingi clienţii? Simplu, până la limita extremă a legii. De obicei se ascund defectele la produse. De exemplu la o băutură sau prăjitură tot timpul o să vi se spună cât este de bună şi niciodată ce substanţe conţine şi cum vă pot afecta sănătatea. Să nu mă înţelegeţi greşit, bineînţeles că există şi produse excepţionale care au nevoie de promovare, dar sunt şi multe care este doar promovarea de ele.

Marketing-ul a devenit o formă foarte fină de inducere în eroare câteodată, încât nici măcar amăgeală nu mai poţi să-i zici … stiţi cum e: eu n-am zis, dar tu trebuia să te uiţi … cădem iarăşi pe undeva în dilema smecher/fraier :)

NasoalăMergeBunaTareBelea

, , , , , ,

Mai citiţi şi alte aberaţii...

  • Facturile şi ţeparii
    Nu am putut să nu remarc un fenomen foarte interesant în ultimul timp legat de facturile pe care le primesc şi anume, la multe din ele nu înţeleg de ce trebuie să dau acea sumă
  • Săraca limbă română
    Limba noastră, limba cea română din cauza crizei (sau nu) a devenit foarte slabă şi săracă … de exemplu o mulţime de cuvinte care ar descrie explicit şi concret unele lucruri, cum ar fi cuvintele:
  • “Tragerile” la sorti de pe net…
    Am vazut ultima moda in domeniul Internet-ului: “faci nu stiu ce prostie, care le trebuie lu’ aia cu site-ul, ca sa-si rezolve ei problemele lor si ei iti promit ca poti castiga nu stiu ce
  • Controlul sanatate populatie
    Citeam pe undeva o statistica, cum ca în Bucureşti fiecare a cincea persoana are o formă de hepatită. Cum se putea să ajungem în acest stadiu? Cine se ocupă de sănătatea populaţiei? Unde sunt programele
  • Cipsuri fără conservanţi
    Citeam pe un ambalaj de cipsuri la una din firmele astea pe piaţă care ne vând diverse lucruri sub formă de produse alimentare … FĂRĂ CONSERVANŢI … suna foarte bine … şi am zis să


Nu sunt comentarii pentru "Marketing-ul şi amăgeala"

Responsabilitatea pentru fiecare comentariu publicat pe BlogAberatii.ro aparţine autorului comentariului, acord exprimat implicit la publicarea fiecărui mesaj.

Salut! Lasă un comentariu:

Abonează-te la comentarii